Friday, July 22, 2011

Kebaikan merokok !!

satu dunia dah tahu dan sedia maklum.. merokok nie bahaya... eh yeka?

para ulama pun telah mengupdatekan fatwa meghisap rokok makruh kepada haram kerana bahan yang ada dalam rokok membahayakan kesihatan ...

ini dia berita baik kepada perokok tegar..
jaganlah risau.. menghisap rokok nie masih lagi ada kebaikan...
mai sini aq nak bagitau... 

yang ke-1
rambut tidak akan beruban atau mengalami keguguran..  awex muda ka??
para perokok tidak akan pernah beruban atau mengalami keguran ini kerana mereka tidak dapat menyaksikan rambut mereka beruban/gugur kerana ajal mereka akan datang lebih awal.. jadi xsempat la rambut nk gugur...

yang ke-2
keselamatan terjamin..
perokok akan selamat kerana mereka akan mengalami batuk-batuk pada waktu malam, jadi pencuri dan perompak terpaksa membatalkan nawaitu mereka kerana menyangkakan tuan rumah masih lagi belum tidor..

yang ke-3
dilindunggi oleh serangan binatang buas..
ini kerana otot-otot para perokok akan menjadi lemah dan satu hari akan memakai tongkat..
jadi apa bila serangan berlaku... tongkat digunakan untuk membelasahi binatang tersebut... << kalau singa or harimau serang macam mana plak??

jadi kepada perokok diluar sana.. teruslah merokok.. keep it up bro.. aq pun merokok jugak bla bla bla zz

p/s jin hidup dengan memakan asap.. jadi sapa yg mengeluarkan asap adalah sahabat jin...
      yeka? habis tu kalau kita main mercun, bbQ, or naik kereta.. kan ada asap... semua nie rakan jin ka???
renung2 kan....

  satu dunia dah tahu dan sedia maklum.. merokok nie bahaya... eh yeka?

para ulama pun telah mengupdatekan fatwa meghisap rokok makruh kepada haram kerana bahan yang ada dalam rokok membahayakan kesihatan ...

ini dia berita baik kepada perokok tegar..
jaganlah risau.. menghisap rokok nie masih lagi ada kebaikan...
mai sini aq nak bagitau... 

yang ke-1
rambut tidak akan beruban atau mengalami keguguran..  awex muda ka??
para perokok tidak akan pernah beruban atau mengalami keguran ini kerana mereka tidak dapat menyaksikan rambut mereka beruban/gugur kerana ajal mereka akan datang lebih awal.. jadi xsempat la rambut nk gugur...

yang ke-2
keselamatan terjamin..
perokok akan selamat kerana mereka akan mengalami batuk-batuk pada waktu malam, jadi pencuri dan perompak terpaksa membatalkan nawaitu mereka kerana menyangkakan tuan rumah masih lagi belum tidor..

yang ke-3
dilindunggi oleh serangan binatang buas..
ini kerana otot-otot para perokok akan menjadi lemah dan satu hari akan memakai tongkat..
jadi apa bila serangan berlaku... tongkat digunakan untuk membelasahi binatang tersebut... << kalau singa or harimau serang macam mana plak??

jadi kepada perokok diluar sana.. teruslah merokok.. keep it up bro.. aq pun merokok jugak bla bla bla zz

p/s jin hidup dengan memakan asap.. jadi sapa yg mengeluarkan asap adalah sahabat jin...
      yeka? habis tu kalau kita main mercun, bbQ, or naik kereta.. kan ada asap... semua nie rakan jin ka???
renung2 kan....

 

5 comments:

Nyamuk Terbang said...

aku nk r rokok sebatang mcm tue

kuciNG hiJAu said...

curut baru rare... haha

METAL said...

mana butang LIKE kat dlm ni ?
nak LIKE mcm fb ..

Karma Bin Ab Samad said...

hahahaha lawa la bro..!!

Karma Bin Ab Samad said...

hahahhaa.. tq for the information bro!! :)

Post a Comment

Popular Posts

tHanks for viEW...